Obvezatni su kod objekata i površina gdje otpadna voda dolazi u kontakt sa onečišćenjima izazvanim motornim uljima,mastima i ostalim naftnim derivatima, kao što su parkirališta, automehaničarske radionice, autopraonice i sl..
Pročišćavanje se vrši kombinacijom gravitacijskog taloženja (sedimentacije), sustavom preljeva i filtracije s koalescentnim filterom.
Separatori su opremljeni sekundarnim otvorom za kontrolu izlazne vode, te sigurnosnim zatvaračem kojim se blokira izlaz vode u slučaju prepunjenosti separatora uljem. Na ovim separatorima je ugrađen obilazni vod (by-pass) kako bi se voda, kod velikih naleta, prošla kroz isti.
Separatori se dimenzioniraju prvenstveno prema vršnom protoku kroz separator izraženom u litrama u sekundi (kojeg hidrauličnim proračunom definira ovlašteni projektant), ili na bazi prosječnih vršnih oborina po m2 za vanjske površine. Zapremina separatora uvjetovana je ispunjenjem standarda pročišćenosti izlazne vode. Promjer ulazne i izlazne cijevi ovisi o vršnom protoku, ali se po zahtjevu klijenta može korigirati u dozvoljenim granicama. Ovi separatori su projektirani za protok u obilaznom vodu (by-passu) koji je 5 puta veći od nominalnog protoka samog separatora.
Ugradnju treba izvršiti prema uputstvu za ukopavanje.